17 de desembre 2008


Doncs sí, contra tot pronòstic, dissabte passat vaig assolir el primer lloc de la categoria Amateur a la Bisbal. La veritat és que no pensava guanyar, perquè no vaig anar a arriscar en cap moment. Fidel a la meva tàctica conservadora, vaig córrer amb l'únic objectiu de no sortir-me de la pista i això va donar un gran resultat. Però jo no estava tant tranquil com tothom deia. La Carme, el Jordi i la Fontsanta poden donar fe que tenia les mans glaçades i la cara bullint dels nervis que passava per dins ;P

El cotxe que portava, un Subaru Impreza SIMM de Ninco, ja fa molt temps que el tenia a punt. Aquí us detallo la preparació:

- Eixos calibrats Ninco (amb els de serie també hagués anat bé)
- Joc de polixes 4x4 addicionals (per aconseguir una tracció més repartida)
- Gomes tensores vermelles (tensen més que les negres)
- Llantes de plàstic Oz de 15" de Ninco (les meves preferides -barates i eficients-)
- Pneumàtics de perfil baix Team Slot al davant
- Pneumàtics de tres ratlles PKS al darrere
- Suspensió mitja al davant (blava)
- Suspensió dura al darrere (groga)
- Motor NC-5 encintat i engreixat (sense rodatge, de sèrie ja era molt fi)
- Carrosseria aixamplada (a base de secador, per millorar la basculació)
- Guia llimada (sobretot per no tenir problemes a les pistes Scalextric)


En general és un cotxe que dóna molta confiança i es pot conduir apurant al límit. Té tendència a culejar, perquè és un cotxe llarg, però la seva distància entre eixos el fa estable, doncs avisa derrapant molt abans de marxar de la pista, de manera que és fàcil de controlar si es porta un bon ritme de carrera, sense córrer riscos. Segurament amb una conducció més agosarada hauria pogut acostar-me als temps que van fer els participants Pro, perquè el cotxe m'ho hagués permès, però no em vaig atrevir. Sé que les properes curses no seran fàcils, poc a poc hauré d'anar millorant la meva tècnica de conducció i arriscar a les corbes per anar esgarrapant segons al crono. De fet, això és el que em motiva en vistes a l'any que ve i el que fa que aquest hobby em segueixi apassionant :D

Més info al blog del Jose: http://bislotracing.blogspot.com/


3 Comments:

  1. LA BISBAL SLOT said...
    Enhorabona Lluis, just guanyador de la categoria amateur.Jo ja ho tenia una mica mes clar que tu, et vaig mirar en el primer tram, i sabia que arribarias el primer, era aplastant la solvencia amb la que feias las pasadas, sense arriscar ni en la recta de NINCO que dona tanta dependencia. Despres et vaig cronometrar al tram curt d´un carril, i a mes vam parlar una mica, pero et vas mostrar molt segur en tot el recorregut, cap errada, i la constancia et va pujar al podi.
    Personalment estic molt content que guanyesis tu i dir-te que la proxima cursa, pude tindras que ser a la categoria PRO ??? crec que afinant un pelet mes tot fins i tot podrias fer podi.
    Aqui veig futur...
    Anònim said...
    Felicitats altre cop per la victòria aconseguida. Com has esmentat, jo puc donar fe de que estaves nerviós, la teva temperatura corporal estava descompensada: la cara , les mans.
    Malgrat tot la teva confiança i concentració a cada cursa eren lloables. Ens vas donar molt poca feina als assistents, encarregats de recol.locar el cotxe si surt de la pista. Aixo es consequència de la bona conducció del teu Subaru.
    No es pot dir que anés lent, ni molt ràpid, pero si segur.
    Va ser una jornada diferent. Més ben organitzada que l'any passat, amb bon ambient,i finalment coronada per la teva victòria.

    Veig que les nostres amenaces mafioses sobre la teva integritat psiquica , sino guanyaves la competició, van donar el resultat esperat. :P

    Ara tindries que llençarte, com els Lax'n Busto, a la categoria Pro, crec que pots fer molt bon paper, aixi que endavant a tota vela... o millor a tot gas.
    Unknown said...
    Cagundeu, quin campió estàs fet !!!!

Post a Comment