23 de març 2008

Ja estic acabant de llegir l'autobiografia de l'Eric Clapton, el meu guitarrista preferit. Ja sabia que havia tingut una vida complicada per la seves addiccions a l'heroïna i a l'alcohol, però no m'imaginava que fos capaç d'explicar-ho així sense embuts. Fins i tot el del DiscoStar, la botiga de discos on vaig comprar-me el llibre, va dir que segur que d'això en passaria bastant per alt. De fet però, ell no se n'ha amagat mai i fa pocs anys va fundar el Crossroads Center a Antigua (Texas), un centre de rehabilitació finançat al 100% per ell. Suposo que aquest llibre també li ha servit de teràpia, com una manera de fer net. M'ha sorprés la manera com parla d'ell mateix. Reconeix una pila d'errors, a part del tema drogues, sobretot amb les dones. No es calla que va caure a les garres de la Carla Bruni, l'actual esposa del Sarkozi, i que va tenir una relació molt llarga i difícil amb la Pattie, que va deixar al George Harrison per anar amb ell.

Masclista i toxicòman, però ningú pot negar que "Clapton is God".

0 Comments:

Post a Comment