29 de juliol 2008

Moltes gràcies per les vostres felicitacions! Em sento molt afalagat, però tranquils que no se m'han pujat els fums ;) La veritat és que va ser un rally molt divertit. M'ho vaig passar molt bé i no només pel segon lloc aconseguit sinó per l'ambient que es respirava. Gent molt agradable reunida per un hobby comú que es fixava en aspectes tècnics de la cursa, en els participants i en els cotxes, però que venia sobretot a passar-ho bé, i això es va notar. Personalment m'ho vaig passar millor que en el primer rally per la varietat dels circuits, sobretot al matí, a la primera ronda, perquè mentres no et tocava el torn podies anar d'un circuit a un altre, veient les diferents proves. Et podies anar movent sense aglomeracions i fent de copilot per aquell qui estés corrent en aquell moment. En aquest aspecte va ser excel·lent. A la final de la tarda potser es va allargar una mica al fer sessions úniques, però també va estar molt bé.


Al matí el Josep Maria (un company de feina) i el seu fill Adrià i a la tarda el Didac i els seus fills Laura i Roger van venir a veure'm participar. Per cert, els pinyons que em va fer menjar la Laura van ser millor que les espinaques del Popeye :) La Carme em va fer d'assisstant en tot moment, recollint i netejant cotxes, portant eines, mandos, etc ... ;) Jo m'havia enfundat l'esperit ochentero amb la samarreta del Commodore 64 i em sentia a gust, perquè ja no tenia els nervis del primer rally. Em vaig relaxar i vaig anar a disfrutar.

Els cotxes van respondre fins i tot millor del què esperava i el mando Parma em va donar un control total. Però vaig començar amb una mica de por. A la pista d'asfalt no vaig arriscar en cap moment, seguint la meva tàctica conservadora. Li hagués pogut donat molta més canya al Mégane, perquè amb la preparació que portava podia permetre'm alguna bona acceleració sense córrer riscos, tal com em va dir després el Jose, però vaig preferir assegurar per no sortir-me de la pista. Això va fer que molts participants segurament m'agafessin avantatge en el primer tram, però m'assegurava una posició discreta en la classificació que es podria millorar en les següents proves.

La següent pista era l'off road. El Peugeot 307 cc es d'una finura exquisita i només demana una punteta de gas per estabilitzar un bon ritme de cursa, però no perdona ni un error, perquè té molt de temperament. Vaig estar atent als revolts complicats i allà segur que vaig remuntar moltes posicions, més al matí que no pas a la tarda, que vaig no li vaig acabar de trobar el punt.

Però el millor estava per arribar. On més vaig disfrutar tant al matí com a la tarda va ser al tram de neu amb el VW Golf. El Golf dóna molta seguretat. És un cotxe que respon molt bé i que li pots calcular els moviments, saber quan et culejarà i quan no. I a més a més, és tan estable que et perdona petits errors i es torna a posicionar ell sol si se'l tracta amb delicadesa. La segona posició li dec sobretot al Golf.

El curiós del cas és que el segon premi era un Renault Mégane McDonald's - també conegut com a McRata ;) - de Ninco. És a dir, un altre Mégane per a la col·lecció. ...o potser és que és en les pistes d'asfalt on necessito millorar ... ;) Sigui com sigui, ara el cuquet de l'slot el tinc més viu que mai i ja espero amb moltes ganes el següent rally :)


Més informació la trobareu al blog del Jose: www.bislotracing.blogspot.com

2 Comments:

  1. Unknown said...
    El que no expliques es que quan vas començar a còrrer amb el Golf es va fer el silenci a la sala i es que aquest cotxe va molt fi. Es impressionant lo bé que va, i el pilot era boníssim ;-)
    Jo no sabia, però que les drogues i el doping havia arribat a les curses de Scalextric i es que els pinyons que et van donar els meus fills et van anar molt bé. Anaves ben dopat jajaja.
    M'agradaria saber en aquest tram com vas quedar perquè crec que vas batre el rècord de la pista i gràcies a aquest vas quedar segon. Va ser una cursa de perfeccionista ;-)
    Salvador Ventura said...
    Lluis, quan vagis a una cursa de slot m'avises que potser m'apunto. Jo no tinc cap cotxe preparat, però per pasar-ho bé ja n'hi ha prou.
    També, si vols un dia muntem pistes i fem una cursa a casa, o si tu en tens, fem pista més llarga. Jo tinc Ninco.

Post a Comment