06 de setembre 2008

En el terreny personal Chris Martin és un tipus amb sort. El van entrevistar al 2003 quan tot just començava a fer-se un nom com a cantant de Coldplay i li van fer la típica pregunta tonta que es fa quan no es sap què preguntar: "A tu com t'agraden les dones?" i ell va deixar volar la seva immaginació... : "A mi m'agrada molt la Gwyneth Paltrow, és la dona dels seus somnis". Doncs resulta que això va arribar a les orelles de la Paltrow i, com que no es coneixien, ella el va voler conèixer i són parella des de llavors ... Que cabrón!!! A mi també m'agrada la Paltrow i no la coneixeré mai!!! :( Què hi farem, el meu cas no és diferent del de la majoria de la resta de mortals que admiren a la Paltrow, oi? :)

Pel que fa a la seva vessant artística en Chris Martin també coneix l'èxit. Per a molts Coldplay és el grup de la dècada i s'han fet un nom entre els grans. Jo no li guardo cap mena de rencúnia al Chris Martin ;) però a mi els Coldplay no m'acaben d'agradar tant com per guanyar-se la fama que tenen. M'agraden els èxits In my place i Speed of sound, per exemple, però m'aburreix bastant sentir un disc sencer. Diuen que en directe guanyen molt, possiblement és cert, perquè no dic que siguin mals músics, però no m'arriben. Ja ho diu l'Àngel Llàcer: "O te entra o no te entra" :)

O sigui, que per mi Chris Martin és més el marit de la Gywneth Paltrow que el cantant de Coldplay :)

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Jo vaig estar el dissabte al Sant Jordi. És la segona vegada que els veig i per mi Lluís són impressionants. En directe són molt potents, el Chris està omnipresent durant tot el concert: guitarra, piano, cantant, tirant-se a terra, parlant, connectant amb el públic. L'ambient del Sant Jordi, ufff, un 10 !!! Tot i que a mi l'últim disc no m'agrada tant malgrat que està molt més acabat instrumentalment.
    En fi, suposo que és questió de gustos. Escolta el Fix you ( i la lletra) o el Politik. Ah i pensa en el concert del Bryan Adams

Post a Comment