02 d’agost 2008

Dijous passat vaig veure per primera vegada un i-Phone. El portava un tío que té més o menys la meva edat. És un client meu i jo el vaig anar a veure per motius de feina. Per solucionar un tema em va dir que havia de fer una consulta per telèfon. De bon principi ja em va cridar l'atenció la manera com el va agafar. Obria molt els dits i de primer no hi vaig caure, però de seguida vaig veure com entre les seves falanges deixava veure la icona blanca de la poma mossegada sobre el fons platejat del revers del mòbil. A més a més, per tal de que me'n donés compte es va posar de costat. "Ostres, ara no em contesta ningú", va dir desenganxant-se l'aparell de l'orella. Sense mirar-me va posar-se a teclejar la pantalla. Com que no em podia solucionar el tema en aquell moment, li vaig demanar una tarjeta personal per poder-lo trucar més tard i saber si el tema ja es podia tancar. Molt cuidadosament va deixar l'i-Phone sobre el seu escriptori, perquè quedés ben bé a la vista, i es va posar a buscar la seva tarjeta en un calaix.

Si aquest tío no hagués sigut tan descarat, de ben segur que li hagués fet algún comentari. A part de que sempre és agradable tenir una conversa distesa amb un client, també m'hagués agradat parlar-ne, després de tot l'enrenou que hi ha amb aquest artilugi. L'únic que en puc dir és que tot i lo pijo que és, no em va agradar l'imatge que dóna, ja que sobre la taula el que més es veia eren les ditades sobre la pantalla negra. Això és degut a l'absència de botons, doncs la pantalla és tactil (tipus caixer automàtic) i el teclat és virtual (apareix a la pantalla).

Diuen que és un aparell que ho integra tot. És un telèfon mòbil multimedia amb capacitat per navegar per Internet (E-Mail i navegació web amb connectivitat Wi-Fi) amb tecnologia GSM, EDGE i 3G, a més d'una càmera de 2.0 megapixels i reproductor multimèdia tipus iPod. Així mateix permet l'enviament de correus de veu visuals. Però la funció més popular que té aquesta cosa és la prepotència que genera al seu propietari, sense necessitat de cables, però sí mitjançant un contracte d'esclau amb Telefónica :( Per sort, té altres aplicacions més divertides :)

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Pot servir per fer crispetes:
    http://www.koreus.com/video/telephone-portable-mais-popcorn.html

Post a Comment