30 de juliol 2008

El dissabte passat la penya ochentera (Jordi M, Fontsanta, Johnny, Carme i jo) vam anar a LOU de Segur de Calafell. De fet, no teniem la intenció d'entrar perquè vam veure les pintes de l'entrada i ens vam fer enrere, encara que el Johnny i jo ja estavem desitjant fotre'ns un cubata entre pecho y espalda en un local de vici i corrupció ;) Però les gates maules de l'entrada eren massa per nosaltres i feien desistir al més agosarat. Així que vam donar mitja volta decidits a fer un geladet al passeig.

La sorpresa va ser al tornar quan travessàvem la via pel subterrani: "Carlus! Què hi fots per aquí?" em va sortir de l'ànima quan vaig veure de sobte al Congui. Li vaig dir Carlus que és com el coneixen a casa seva :) i potser ja fa segles que ningú li diu Congui, encara que el seu broncejat perenne segueix intacte :) Anava amb la seva dona, la Gemma, que jo ja la coneixia de Sant Sadurní, però vaig flipar quan vaig saber que era la seva dona. Anaven amb més gent a part del David, el germà petit del Congui, a qui no coneixía però que de seguida es veu que són parents, no sabria dir qui està més volat dels dos :) El cas és que ells anàven amb la intenció d'entrar a LOU. "Però hi entrareu sigui el que sigui el què veieu a l'entrada?", vaig adevertir-los jo. "I tant, ja saps que jo no tinc manies!!!!", va dir el Congui. "Ei tios, anem tots a LOU???" I ja vam tenir l'empenteta que ens faltava :)

LOU és un antro de sobres conegut per tots aquells que, quan es deia Punto, hi passavem més hores que a la platja . El local no ha canviat gaire, però ara hi ha molta gent de quaranta en amunt buscant la seva última oportunitat. Com a mínim podriem dir que no trencavem la mitjana d'edat del local, però ens vam sentir a gust més gràcies al cubata i la companyia que per l'ambient. Per cert, hi ha un cartell que diu que no es pot fumar ni beure a la pista de ball. Això ja no és el què era :( Però la conversa amb el Congui em va fer recordar aquelles estones entre aquelles quatre parets quan encara es podia ballar música disco i no putrum-putrum com ara.

Una de les que recordo haver ballat allà és aquesta. Per cert, "geil" en alemany és una cosa així com "de conya" o "de puta mare". És a dir, com tota la música que em recorda els 80 ;)

3 Comments:

  1. Unknown said...
    Increïble. Has anat de marxa amb el Congui (20 anys desprès!!!!)
    Crec que això mereix que t’estenguis més en l’entrada del blog. Explica’ns més coses!!! :-)
    Potser hauries de fer una sèrie d’entrades sobre el tema: LOU I, LOU II, … LOU X
    Unknown said...
    si, realment ens ho haviem passat molt bé els diumenges a la tarda a aquesta discoteca. També recordo una de Spagna i l'Orlando ballant com un boig al mig de la pista, i els fans de The Cure donant pel sac sempre ;-)
    Bé, ens veiem aquest diumenge si tot va bé !
    Anònim said...
    ostres, la disco aquesta... jo hi vaig anar tres o quatre vegades fa uns quatre anys, i la veritat, espero que abans sí que estigués millor! :P

    el que ja no és el mateix és la música... sembla mentida com va calar la música dels 80, eh? quins records...

    però una cosa és certa:
    wir sind gail!!!
    jaja!

Post a Comment