07 de juliol 2008

La primera imatge que tinc de la Marta Sánchez és com a cantant d'Olé Olé. Acabava de substituir a Vicky Larraz i cantava Lili Marlén en un programa de tarda a la tele, crec que era el musical Tocata. En aquell moment se'm van revolucionar la testosterona, perquè havia vist el meu ideal de bellesa femení fet realitat. Era perfecta. Sensual i voluptuosa. Per dir-ho clarament, que bona estava!!! :D Al poc temps es va convertir en un mite sexual i no va trigar en sortir despullada a la revista Interviú, exemplar que, per cert es va esgotar ràpidament :)

Es diu que un periodista que segurament ja la coneixia una mica li va preguntar quan el grup Olé Olé estava ja a punt de separar-se: "Marta, el grupo funciona bien, haceis muchos bolos y la gira va perfecta así que, ¿Qué tal los DIVIDENDOS del grupo?" I ella tota decidida va dir: "Nooo, nada de eso, el grupo no se DIVIDE, por lo menos que yo sepa." Llavors jo ja havia sortit de l'adolescència i començava a arrufar el nas :S

Més tard, ja es va passar amb el "pote" del ros dels cabells i es va començar a recauxutar tot el cos. Es va equivocar, perquè encara no se li estava passant l'arròs, però ja no hi havia res a fer, el mite havia caigut, i jo ja em començava a veure les primeres canes.

Durant l'Eurocopa, li van preguntar què li semblava el paper que estava fent la selecció espanyola i ella va dir tota xula: "Yo no hablo de política en las fiestas fashion". Això només seria coherent si estigués a favor de la selecció catalana, no? :( Actualment la Marta Sánchez forma part del jurat del concurs El Gran Quiz que fan a Cuatro, suposo que l'han posat allà per tenir una friki entre els "cocos" :S

Ella és així de fashion :S


Hi ha un acudit que diu que era una noia molt guapa i que estava boníssima però que mai deia res. De cop se li acosta un tío i diu: "I tu per què no dius mai res?" i ella respon: "¿Pa' qué? ¿Pa' cagal-la???" Doncs això és exactament el que va trencar el mite Marta Sánchez.

Ara, quan la veig, sento el mateix que com si em trobés amb una noia de qui m'hagués enamorat fa molts anys. Desperta nostàlgia, però ja ha perdut tot el seu encant. Venus en quart minvant.

0 Comments:

Post a Comment