29 de març 2008

Hi han grups dels anys 80 que quan estaven de moda no m'agradaven perque creia que no eren prou "autèntics", perque estaven massa allunyats del tipus de música que escoltava llavors. Teina mania a grups com Duran Duran, Spandau Ballet o Depeche Mode només per prejudicis adolescents. Ara veig que són grups que van deixar la seva petjada, que no només eren un producte comercial, com pensava llavors. Sobretot trobo que m'hauria d'haver escoltat més la música de Depeche Mode. Llavors em va passar per alt aquesta cançó, que ara trobo genial.

1 Comment:

  1. Unknown said...
    yOstres, a mi em passa exactament el mateix (potser per que anavem de la mà en perjudicis en aquella època).
    Jo afegiria d'altres com Prefab Sprout i sobre tot Tears for Fears (i aquests si que em van arribar a agradar molt a posteriori).

Post a Comment