23 de març 2008

Aquesta sí que és una autèntica festa "ochentera" i més o menys és això el que vam voler fer el Jordi, el Johnny, la Fontsanta, el Manel, la Carme i jo el setembre passat. Entre una festa i l'altra hi ha 20 anys de diferència, però l'esperit és el mateix :D La veritat és que jo ja no recordava aquesta party i ni tan sols sé qui són el Marc i l'Elena, els dos que feien 18 anys. Jo vaig anar-hi convidat pel Ramon, que em va enviar fa poc l'enllaç al Youtube. A part d'ell, només recordo a l'Òscar i al Sergi. No és que anés borratxo (o potser sí) o fumat (això ja és menys probable), sinó que el Ramon em va proposar d'anar-hi i jo m'hi vaig presentar, quasi que pel morro, sense conèixer gairebé a ningú. Però si et diuen d'anar a una festa no diràs que no, oi? :)

A veure si sou capaços de trobar-me entre la multitud. ¿Dónde está Wally? hihi

2 Comments:

  1. Unknown said...
    L'estètica no amaga que fa 20 anys de la farra :-) Vist ara sembla una mica patètic. Sobre tot els pentinats...
    Per cert, segurament recordes al Òscar i al Vladi, no al Sergi .... ja que no hi ha cap Sergi a aquesta festa.
    Lluís said...
    Ostres Ramon, hi és el Vladi? No l'he reconegut! Doncs a mi em semblava que un d'aquests es diu Sergi. La veritat és que em faig un lio :) Però l'Òscar si que és difícil d'oblidar hehehe

Post a Comment