23 de març 2008

Cada any quan arriben aquestes dates, la Carme sempre diu el mateix: un any hem d'anar a Lorca per Setmana Santa. Recordo que quan era petit no m'agradaven les processons, les trovaba molt llargues, i em feien molta por els natzarens, els que van en plan KuKuxKlan. Però un any a Tarragona un nen una mica més gran que jo que anava de natzarè es va aturar davant meu perque la processó no avançava. Es va mig treure la caputxa, em va mirar, es va posar la ma a la butxaca i em va donar un carmel :) Des de llavors m'agraden més les processons, i potser sí que és bona idea anar a Lorca. Encara que ben pensat, Lorca és el poble de la mare de la Carme i si la Carme us explica l'anècdota de les fabes, potser també a vosaltres us passarien les ganes d'anar a Lorca :) Tot s'ha de dir, però. Amb aquest video ve de gust.


1 Comment:

  1. Carme said...
    Va ser... una experiència religiosa!!!, com diu la cançó, mai més ben dit.
    Aquesta em va sorprendre per que no sabia el que m'esperava i a més era una cria i a aquestes edats ets fàcil d’impressionar. L’anècdota que comenta el Lluís (que es un exagerat)es la següent: En una trobada entre família lorquina i família catalana va ser curiosa la recepció que ens van oferir, on aquí(Catalunya) es normal que et treguin unes galetetes i un cafetó (per posar un exemple) allà et treuen una bota de vi i un cove ple de faves crues i apalí! si tens gana menja, jaja. D'aquest fet se'n pot dir diferencia cultural, però sort d'això si no el món tindria moltes mancances i no em refereixo de només les materials... Tot i així us animo a participar de la festa i del poble que es molt maco i a més a més el més gran en extensió d'España. També espero convèncer al Lluís per poder-li oferir i compartir una part de la meva vivència amb Lorca i els meus familiars.

Post a Comment