22 de març 2008



Si hi ha una cançó que em serveix tant si estic content com trist, aquesta és "So far away". És alhora una cançó d'amor i de malenconia. Mark Knopfler la va escriure durant la gira del disc "Alchemy" i parla de la soledat que seniat quant era a l'hotel i la seva dona a milers de quilòmetres. La troba a faltar, però també se li fa pesat haver-la de trucar. És una mica com la rutina de cada dia, oi? Estas desitjant arribar a casa després de la feina, però quan hi arribes ja estàs molt cansat i l'únic que pots fer és descansar, perquè demà ens espera un altre dia de treball esgotador.

El ritme de la cançó trasmet, malgrat tot, optimisme, no?

3 Comments:

  1. Unknown said...
    Una de les meves preferides també.
    Recordo que la primera vegada que la vaig escoltar va ser als “autos de choque” de Segur de Calafell (debia ser l'estiu del '85), i que la posaven constantment, i a més crec que estic força segur que hi anavem plegats en aquell moment ;-)
    llamp! said...
    El "So far away from me... you're so far I just can't see..." és cosa seria, gran talent i creativitat, fan d'aquesta perla musical una de les millors cançons pop-rock de tots el temps. Et convidaria a que poséssis el video de "With or without you" de U2, la cançó que em va partir en dos meitats per allà el 1987, però si no la penges, ja la penjaré jo en el meu blogg. Never mind!
    Unknown said...
    si senyor !!! Una de les cançons que li tinc més estima !!!
    Una obra mestra. Quina intro...
    Un mig temps típic del Knopfler, com el Darling pretty. I si ! es veritat que serveix pels moments bons i dolents, depèn com te l'escoltis, però a mi personalment el moment en que m'agrada més escoltar-la és anant amb cotxe cap a la platja i recordar aquells temps en que els meus amics encara tenien gust musical jajaja

Post a Comment