23 d’abril 2008

En el benentès que se'm qüestioni en alguna ocasió el dilema entre l'APM i el Polònia, la meva elecció no serà pas fàcil, doncs ambdos programes satisfan plenament les meves espectatives humorístiques. Ara bé, lògicament, si és que no hi ha altra alternativa possible que l'elecció entre aquestes dues propostes de TV3, llavors m'hauré de decantar, tant sigui per una o per una altra, donada aquesta hipotètica situació cojuntural. Així doncs, ja sigui l'APM o el Polònia el resultat de la meva elecció, no es podrà dir en cap cas que l'opció no triada no sigui valida en tant que programa televisiu que produeix somriures a la meva cara i alegra el meu esperit. Per tant, i insisteixo si cal, tots dos espais televisius mereixen la meva admiració i són inqüestionables des del punt de vista del meu interès personal envers l'humor que s'emet a través de les ones de televisió (d'ara en endavant, TDT). Però arribat el cas extrem al que he fet esment amb anterioritat, hauré de triar el Polònia, perquè hi apareix el conseller Nadal, lògicament.

1 Comment:

  1. Anònim said...
    T'ha quedat rodona l'exposició que fa el conseller Nadal al bloc. Sols d'imaginar-m'ho ja m'adormo, i si separem cada frase per una vintena de punts ............................ o mes, que representarien els "periodes de reflexio" entre frase i frase que s'agafa el conseller, llavors ja no desperto del son fins d'aqui una setmana.

    A veure si ara es publica bé aquest comentari i no torno a sortir com un anónim...... ???

Post a Comment