05 d’abril 2008


El dia 2 d'abril va pujar a l'escenari del Palau Sant Jordi l'ex-líder dels Dire Straits. O més ben dit el fòssil del que va ser el meu heroi musical de l'adolescència. Ja no queda res d'aquell que em va despertar el gust per la guitarra elèctrica, que em feia vibrar tot el cos cada cop que sentia allò de "Thank youuuuu-u!!!". Per si fos poc, el riff del Money for Nothing ja només és un record. Record que, per cert, torno a reviure cada cop que em sona el mòbil. Davant de tanta decadència ja no em queden ni ganes de sentir el nou disc i molt menys d'anar a veure el des-concert d'un cadàver musical. No m'interessa l'arqueologia, jo preferixo la història. M'estimo més recordar-lo amb la cinta al cap en aquella interpretació irrepetible del So far away a Sidney al 1986. Mark Knopfler ha mort! Visca els Dire Straits!

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Lluis, el problema és que busques en el Knopfler el mateix que hi trobaves quan eres adolescent ... i ja no és el mateix, n'estic d'acord. Ni ell és el mateix ni nosaltres som els mateixos.
    Ara és més compositor que guitarrista i s'ha tornat molt més pausat.... però jo també m'he tornat molt més pausat i per tant el que hi trobo escoltant la seva música ja m'agrada.
    Escolta l'últim disc, és molt bo ... de tota manera mira d'escoltar-lo sense son ja que et pots acabar dormint :-)
    Carme said...
    Sabeu que fa en Mark a les seves hores lliures?... Doncs posa com a model d'una cadena de botigues per avis, si no mireu la capçalera d'aquesta web: Mark Knopfler a Senior Store

Post a Comment