27 d’abril 2008

És de sobres congut aquest personatge d'Operación Triunfo que rebutja sense contemplacions a tothom qui no considera vàlid com a producte comercial. De fet, jo no crec que se'n rigui d'ells, sinó que, com ell diu, aporta realisme al programa. El mercat discogràfic està saturat i no tenim perquè aguantar a una colla de niñatos desafinant en prime time. En això té raó. Però pel mateix motiu, Operación Triunfo mateix no té ja cap sentit, ni tindria cap gràcia si no aparegués aquest subjecte. A més a més, es veu clarament que interpreta un paper. És el poli malo de la peli amb ulleres de sol incloses. I després de tot, no em cau malament tampoc, perquè diu el que pensa. Crec que és millor així. No cal que ensaboni als concursants, perquè tothom sap que ningú es recordarà de cap d'ells quan el programa s'acabi. I en aquesta edició és realment injust, perquè pel que porto vist, n'hi ha algún que ho fa força bé. Però és igual. Sempre ens quedarà en Risto :)

0 Comments:

Post a Comment