22 de maig 2008

Divendres passat les meves Freundinnen Rosa i Laura i jo vam acabar de veure el final d'aquesta peli, que teniem pendent feia molts dies. Bueno, de fet, jo no vaig poder resistir la temptació de tenir el DVD a casa i ja l'havia vist, perquè l'haviem deixat en un punt clau pel desenllaç final. La vam veure en versió original en Deutsch subtitulada al català. O sigui, que ens vam fer un tip de llegir ;)

Un cop més, el cinema alemany repassa la història recent del país i mostra el patiment dels alemanys de l'est. Aquest cop a través d'un escriptor, una actriu i 'un agent del servei de seguretat de l'Estat. Al llarg del film es produeix una barreja explosiva de sentiments dels protagonistes que fan que l'interès no decaigui en cap moment i que la van fer mereixedora de l'Oscar a la millor pel.lícula de parla no anglesa al 2007. Més que bona és ausgezeichnet

Poso el trailer en alemany perquè mola més :)


1 Comment:

  1. Unknown said...
    Totalment d'acord. Bonissima. De lo millor que vaig veure l'any passat.

Post a Comment