30 de maig 2008

Atenció Didac i Ramon! Us en recordeu que us vaig dir fa temps que el Sito havia sortit en un anunci de la Coca-Cola. Doncs l'he trobat!!! Crec que el Didac no recordava qui era i al Ramon li va costar una mica recordar-lo. Jo el vaig tractar altre cop uns anys més tard perquè va començar a estudiar Filosofia quan jo ja estava a mitja carrera. Ja llavors em va comentar que feia alguna cosa de publicitat. Trobo que no ha envellit gens, encara té cara de nen, tot i que de l'anunci és del 2002, però està tal com era a la platja. El que no recordo és de quina colla era aquest ni on tenia l'apartament.

El Sito és el primer que parla, el que parla més, i jo diría que el del costat és el seu germà, que també hi teniem certa relació. La veritat és que l'anunci té força gràcia :)

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Si que és en Sito. De fet poc després va sortir en un anunci de Cruzcampo (aquell que estava en un bar i deia algo de "ponme una caña" y feia com que pescava.

    Fa 2 anys més o menys me'l vaig trobar per Madrid: Jo hi vaig anar a una xerrada de temes de feina i al migdia anava per els voltants de la Plaza Mayor buscant on dinar. Ens vam creuar i ens vam conèixer en seguida. Em va donar una bona abraçada (es veu que té bons records :-) ). Em va explicar que venia d'un càsting per un sèrie de TV i que esperava que l'agafessin (però crec que no el devien agafar ja que no l'he vist mai a cap sèrie). Estava vivint a Madrid amb la seva novia (també actriu en recerca de papers) i s’estava intentant fer un lloc com actor.
    Unknown said...
    si, bon noi el Sito ! El recordo com un tros de pa. Tenia un germà més gran que no recordo el seu nom ara i que l'he vist un parell de vegades en aquests anys, però ara ja fa molt que no en sé res.
    I crec que si, que segurament é bons records de nosaltres !

Post a Comment