18 de maig 2008

Felicitats Didac! - Que consti que et vaig trucar, eh! ;) - Sí, sí, el primer de la Penya 16-70 ja ha passat pel tubo i ha fet 38 anys. El següent és el Ramon el 16 del mes que ve, però a mi encara em queda joventut, perquè no els faig fins el 16 de desembre :) De totes maneres, tots tres tenim la sensació que la nostra generació ha viscut coses interessants que val la pena haver-les viscut de la manera que ho vam fer. El Mundial 82, el Commodore 64, el cub Rubik, ... Hi ha un anunci de la Coca-Cola que van passar l'any passat que expressa molt bé aquest sentiment, que de fet, es repeteix constantment en aquest blog, no és així? ;)


1 Comment:

  1. Unknown said...
    Bones !!!! Moltes gràcies noi. Hi han amics que són per sempre i tu ets un d'ells (bé dels pocs, de fet) Perquè bons amics n'hi han pocs. Per cert em podries deixar 6000€ jajaja
    Com t'ho curres eh! Està molt bé aquest anunci i amb Simple Minds. Per cert els vaig veure fa 2 anys a la sala Razzmatazz i m'ho vaig passar d'allò més bé !!!
    MOLTES GRÀCIES LLUÍS !!! I Records a tota la família

Post a Comment