08 de juny 2008

Seguint amb el tema Heavy-light que vam encetar amb els Poison, el Ramon em va dir que escoltés als Cinderella. Estan molt bé i és un altre grup oblidat per afegir a la llista dels recomanables, tot i que trobo que l'estil vocal està una mica desfassat i sona una mica a Axel Rose descafeïnat. Tot i això són bons i tenen temes interessants. Ara bé, potser són millors l'altre grup que em va recomanar: els Quireboys. Sonen molt frescos i tot i que se'ls podria acusar de buscar el hit fàcil, el seu so ha sabut envellir amb dignitat. Hey you ja em sonava una mica, segurament d'haver-la sentit amb els seu doble-pletina ;), i val la pena recuperar-la.

4 Comments:

  1. Unknown said...
    Si :-) Segurament te'ls vaig posar amb el super-mega-guay doble-platina ... que hem de reconeixer que va fer MOOOLTES copies de K7s per aquells temps.
    El Quireboys són un grup realment bo. El seu cantant el Spike, tot i tenir una veu trencada (a cada disc es va notant més l'afonia ;-)), és d'aquells que si t'agrada com canta, t'agrada molt.
    Són molt recomanables els discos: A bit of what you fancy (1990)
    This is rock and roll (2001)
    Well Oiled (2004)

    Al 2005 van treure un maxi amb una versió del tears in heaven força diferent de la del Clapton.

    I el mes passat van treure nou disc que esta força be: Té una cançò que es diu Monalisa Smile que és molt bona! Escolteu-la!
    Unknown said...
    Això em recorda ara que vaig anar al concert de Bon Jovi de fa una setmana.deu meu, quin pastel. Ho sento a mi aquest Heavy comercial no m'agrada massa. Els Bon jovi ja els havia vist fa 14 anys i us puc assegurar que sóna mil vegades més "canyeru" el Solid Rock, sultans, comfortably numb o summer of 69 que qualsevol cançó de les que van tocar; i això que van tocar el Livin' on a prayer i el Raise your hands. Per cert mireu això:http://ie.youtube.com/watch?v=5wTVLIZaxMk
    i lluís: Ahir va fer 30 anys de la sortida del primer disc dels Dire Straits. Ja podries posar algun video dels inicis. Et poso algun exemple: http://www.youtube.com/watch?v=qMAojdHlHK8
    Si senyors, el "Putu" Six blade Knife". Aviam qui millora això !!!
    Unknown said...
    Didac, escolta els Quireboys. No tenen res a veure amb heavy comercial i amb els Bon Jovi. És rock sureny del bo.
    Unknown said...
    si, potser era un comentari més referint-me a Def Leppard, o Cinderella que els ha comentat el lluís. En fi, l'únic que dic és que Bon Jovi sonen més canyeros en estudi que en directe, que el Richie Sambora no va fer un solo decent en tot el concert i que el Tico Torres és l'únic que no va parar de matxacar la bateria però NO SONAVA. Ei, potser m'equivoco ara amb lo de Cinderella però és el que m'ha recordat.

    Salut i Visca la Selecció Espanyola jajaja

Post a Comment