26 de juny 2008

La primera vegada que vaig sentir Losing my religion vaig pensar que aquest seria un de tants grupillos que passen sense pena ni glòria després de tenir un single d'èxit. Però per sort estava equivocat. M'atreviria a dir que R.E.M. - inicials de Rapid Eye Movement (la fase profunda del son) - és el millor grup de la dècada dels 90. Michael Stipe va saber donar-li un toc de personalitat a una banda que va marcar la diferencia entre la mediocritat dominant en aquella dècada en què els grans grups de rock van desaparèixer. És un grup que mai decepciona, tots els seus discs mantenen un gran nivell fins a l'actual Accelerate i el single promocional Supernatural superserious.

2 Comments:

  1. Carme said...
    Ei! amb aquest article, tocaràs la fibra musical del cunyaooo!... a veure si es prou valent de contestar-te! això si no està molt ocupat, jeje
    Anònim said...
    aquest és un dels grups dels que m'agrada més la primera etapa que la segona... no sé, però se'm començava a fer molt pesat el seu so: massa iguals les cançons. jo els vaig conèixer a principis dels noranta amb el "it's the end of the world (as we know it)", tema que m'encanta i em sembla dels millors d'ells! després vaig flipar amb la seva música, fins a "out of time" inclós... però a partir del "automatic for the people" ja em va començar a fer figa, tot i que sempre tenen algun tema bo, però crec que haurien de reciclar el seu estil una miqueta, no??

Post a Comment